Thursday, March 12, 2009

Οι θέσεις μου στο ΕΣΥΠ

Θα προσπαθήσω να αναρτήσω την πλήρη τοποθέτησή μου στην χθεσινή συνεδρίαση του ΕΣΥΠ (όταν μου δοθεί από την γραμματεία).

Μια παράγραφος της σημερινής Kαθημερινής όμως συνοψίζει ικανοποιητικά την ουσία όσων είπα.

...«Εύχομαι να διαμορφωθούν οι συνθήκες ώστε το ΠΑΣΟΚ να παραμείνει» ήταν η φράση με την οποία έκλεισε την ομιλία του ο κ. Γιάννης Πανάρετος, πρώην πρόεδρος του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας (ΕΣΥΠ) και συνεργάτης του κ. Γ. Παπανδρέου από την εποχή που ο τελευταίος ήταν υπουργός Παιδείας. Ο κ. Πανάρετος ζήτησε να γίνει διάλογος ουσίας και όχι προσχηματικός. Επίσης, είπε ότι θα έπρεπε να υπάρξει υπερκομματική συμφωνία για αξιοκρατία στα στελέχη της εκπαίδευσης, κάτι στο οποίο υπερθεμάτισε ο πρόεδρος του ΕΣΥΠ, κ. Θάνος Βερέμης.

Και μια σημείωση για την "πρόχειρη" δημοσιογραφία άλλης εφημερίδας.
Αποδίδει σε μένα την παρακάτω φράση που, όπως σημείωσα στην χθεσινή μου ανάρτηση, την χρησημοποίησα μεν αλλά δεν είναι δική μου αλλά του Ι. Βαρβιτσιώτη.

....Και μεταξύ των εκπροσώπων των κομμάτων, όμως, δεν ήταν λίγες οι δηκτικές παρατηρήσεις. Εντονες αμφιβολίες για την ειλικρίνεια των προθέσεων της κυβέρνησης σχετικά με τα αποτελέσματα του διαλόγου εξέφρασε ο εκπρόσωπος του ΠαΣοΚ στον διάλογο κ. Γ. Πανάρετος και δήλωσε ότι «τα κρούσματα του διαλόγου έχουν αυξηθεί τον τελευταίο καιρό, ιδιαίτερα από υπουργούς της κυβέρνησης που δεν θέλουν να πάρουν αποφάσεις σε δύσκολα θέματα».

No comments:

Post a Comment