Wednesday, October 14, 2009

Διευκρινίσεις

Εχω λάβει πάρα πολλά μηνύματα, τόσο εδώ όσο και στο εμαιλ μου, για υφιστάμενα προβλήματα, διαμαρτυρίες κλπ. Ζητώ συγνώμη που δεν μπορώ να τα απαντήσω και να τα αντιμετωπίσω. Αυτή την στιγμή έχω μόνο δύο συνεργάτες, που έχουν την καλωσύνη να με εξυπηρετούν προσωρινά μέχρι να στελεχωθεί το γραφείο μου. (Αν δεν το έκανα αυτό, θα υπήρχε θέμα για την αξιοπιστία της προκήρυξης).

Εξυπακούεται επίσης ότι θα δημιουργήσω ένα αντίστοιχο φόρουμ στο site του ΥΠΕΠΘ. (Μόλις αυτό αρχίσει να λειτουργεί με τους δικούς μου ρυθμούς).

4 comments:

  1. Anonymous3:48 am

    Αμάν! Διευκρινίσεις εκ του διευκρινίζω, Κύριε Ανορθόγραφε! Ο Θεός να μας φυλάει!

    ReplyDelete
  2. Πράγματι ένα forum μπορέι να λειτουργήσει ουσιαστικά χωρίς να χρειάζεται να αναλωνόμαστε σε τηλέφωνα. Την ίδια στιγμή θα πρότεινα να αναλάβει ένας μετακλητός τα e-mail ώστε να απαντώνται άμεσα και έγκυρα.

    ReplyDelete
  3. Π.Π4:15 am

    αν μη τι αλλο το σχολιό σας κ. Πανάρετε δείχνει το σεβασμό με τον οποιο αντιμετωπίζετε τον καθε αναγνώστη .Συγχαρητήρια και καλη δύναμη ν αντιμετωπίσετε τα προβλήματα.Η αφιέρωση, εστω και ενος λεπτου,για τον πολίτη που σας επισκεπτεται εδώ σας τιμά.

    ReplyDelete
  4. Μαριάννα Κωνσταντινίδου1:43 pm

    Καταλαβαίνω ότι δεν έχετε τον χρόνο να κοιτάξετε όλα τα προβλήματα που σας αναφέρονται- σας ανέφερα ήδη ένα σήμερα το μεσημέρι.
    Φοβάμαι όμως ότι μέχρι να στελεχωθεί το γραφείο σας θα είναι ήδη αργά. Φαίνεται ότι κάποιοι ήταν ήδη έτοιμοι να μετακινήσουν μετά την 4η Οκτωβρίου εκπαιδευτικούς κατά πως τους βολεύει χωρίς να ενδιαφέρονται για τα προβλήματα που δημιουργούν στα παιδιά μας- δεν περιμένουν να στελεχωθούν αυτοί.
    Ελπίζω ότι οι εξαγγελίες για αξιοκρατία να είναι πραγματικές- μέχρι στιγμής πάντως , 1 εβδομάδα μετά τις εκλογές βλέπω ότι εξακολουθούν προφανώςνα υπάρχουν γαλάζια, πράσινα, κόκκινα παιδιά. Δεν με ενδιαφέρει τι ψηφίζουν οι εκπαιδευτικοί, με ενδιαφέρει να κάνουν καλά τη δουλειά τους και τα παιδιά μου να μάθουν γράμματα.
    Μέχρι στιγμής΄πάντως η εμπειρία από το σχολείο των παιδιών μου δείχνει ότι υπάρχει μεγάλη ασυνέπεια μεταξύ λόγων και πράξεων του Υπουργείου Παιδείας.

    Με εκτίμηση,
    Μαριάννα Κωνσταντινίδου

    ReplyDelete